Isnin, 9 Februari 2009

Sukantara Sesi Pertama di SMK Sultan Alauddin

Rumah Kuning Pasti Menang.Maintan Cikguuuuuuuuuuu.Budak2 Pengawas Berpossing


Penat sungguh aku hari ni... Maklumlaa first time jaga budak2 bersukan. Aku kena kat Acara Lompat Jauh. Perghhh mcm jaga lembu-lembu ayah aku. tak dengar kata budak2 ni. Nasib baik ada yang patuh pada arahan.



Anyaway ahpi aku kat sini. Berikut merupakan gambar-gambar anak-anak murid aku bersukantara. Happy watching... Aku gembira kerana diberi peluang untuk berkhidmat di sekolah ini. Terima Kasih WARGA SMKSA kerana memberi aku peluang ini.



Yo Rumah Kuning KUUUU.Cikgu Noraini MARAHHHH. Inilah STAR Rumah Kuning>Syazwan

Lupa plak Aku. Ape kaitan Sukantara dengan Matematik ek. Sebenarnya Matematik ade kaitan ngan sukan. Tak caya ek. Teori Kebarangkalian banyak mempengaruhi Sains Sukan. Kita boleh membuat jangkaan kepada rumah mana yang menang. Contoh. Terdapat 4 Rumah yang bertanding. kita boleh membuat kebarangkalian menang bagi sesuatu rumah di mana. kita boleh menggira kekuatan rumah contoh. Rumah Kuning mempunyai 100 ahli kononya. Then yang terlibat ilah seramai 92 ahli. ini bermakna kekuatan rumah kuning adalah 0.92. Rumah Merah Pulak 100 ahli. dan yang masuk adalah 83 ahli. ini bermakna kekuatan rumah kuning adalah 0.83 Apabila membuat pengiraan kita boleh mengatakan bahawa Rumah Kuning adalah kuat kerana ia mempunyai 0.92 kekuatan manakala Merah adalah 0.83. Berdasarkan teori Kebarangkalian Rumah yang menang adalah kekuatannya menghampiri 1. Paham tak murid-murid.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan